OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA   PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Ostrowie Wielkopolskim                                      

    w okresie od 12.04.2010 r. do 31.10.2011 r.             

 

2. Zamówienie obejmuje:

-         Utrzymanie czystości w parkach (uprzątnięcie alejek i powierzchni parkowych),

-         Utrzymanie czystości stawu w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,

-         Utrzymanie i konserwacja fontann w Parku Miejskim i Parku im. A. Mickiewicza,

-         Oczyszczanie stawu w Parku im. A. Mickiewicza

 

 3. Kody CPV

     77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

 

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić min. 30 dni

 

5. Termin wykonania zamówienia: 

    Ustala się termin wykonania zamówienia: od dnia 12.04.2010 r. do dnia 31.10.2011 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych  warunków:

    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte                  

    w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

    1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

        Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonanie należycie (należy załączyć referencje).

  

       2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

           Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia:

Minimum sprzętowe:

1.      Ciągnik rolniczy – 5 szt. w tym:

Czołowy ładowacz – 2 szt.

Napęd WOM przedni z trójpunktowym układem zawieszenia – 2 szt.

Mini ciągnik powyżej 1 tony – 1 szt.

                 2.  Przyczepa rolnicza – 5 szt.

                 3.  Kosiarki bijakowe do wykaszania poboczy – 3 szt. w tym:

                      zaciągnikowe – 2 szt.

                      z wysięgiem bocznym do koszenia przeciwskarpy o wysięgu min. 5,7 m – 1 szt.

                 4.  Kosiarki samojezdne – 3 szt.

5.      Ręczne kosy mechaniczne - - 10 szt.

6.      Samochody dostawcze o ładowności do 3,5 tony – 2 szt.

-         Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych grupy 20 02 na terenie Gminy Miast Ostrów Wielkopolski.

 

       3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,         a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami.          

 

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć                 w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

      4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

          zamówienia;
          -
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których

              wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych

              lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 100.000,00 zł. wystawione nie

              wcześniej ni z 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

 7.  Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

      polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

      ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

      żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

      dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

     Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

     art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)  – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

    Dróg,  63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.                       

    Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,                            

    63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 01.04.2010 r. o godz. 8 30.

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2010 r. o godz. 915, w Miejskim Zarządzie Dróg,                    

    63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

 

 

 

 

13. Zamawiający nie dopuszcza:

      - składania ofert w formie elektronicznej,                                                                                                        

      - złożenia oferty częściowej,

      - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

      - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

       - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

       - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

       - nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 3.000,00 zł.

                                                                                                  D Y R E K T O R

                                                                                           Miejskiego Zarządu Dróg

                                                                                          w Ostrowie Wielkopolskim

                                                                                        mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

 Ostrów Wielkopolski, dnia 24.03.2010 r.

 

SIWZ wraz z załącznikami   umowa  informacja o wyborze oferty