OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA   PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, w zakresie

     remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych.

 

2. Zamówienie obejmuje:

        remont cząstkowy masą z WMB,

        remont cząstkowy przy użyciu recyklera,

        remont cząstkowy przy użyciu emulsji i grysu

 

3. Kody CPV

         45.23.31.42 –6 – roboty w zakresie naprawy dróg

 

 4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 12 miesięcy

 

 5. Termin wykonania zamówienia: 

    Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: od dnia podpisania umowy do

    30.04.2011 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania               tych warunków:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte                  

w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

    Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

     a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie   

        wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a 

        jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i 

        miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane

        zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy załączyć referencje z

        zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo

        ukończone.

 

  2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

           Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

     Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o

          podstawie dysponowania nimi.

a)      Minimalne wymagania sprzętowe:

      Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą

-         WMB położona nie dalej niż 35 km od miejsca wbudowania

-         przetapiarka

-         piła do cięcia nawierzchni (spalinowa lub elektryczna z agregatem prądotwórczym)

-         piła wibracyjna

-         stopa wibracyjna

-         skrapiarki

-         walec stalowy

-         walec ogumiony

-         walec chodnikowy

-         młot wyburzeniowy (pneumatyczny, spalinowy lub elektryczny z agregatem

          prądotwórczym)

-         układarka do mas bitumicznych

-        środki transportowe o ładowności >=5t – 2 szt.

-              komplet oznakowania robót remontowych w pasie drogowym

 

      b) Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekroczy        

           2 godzin z  jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury  wbudowania.

 

       c) Oświadczenie o posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.

 

            d)  Oświadczenie o posiadaniu wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.

                 Wykonawcy, którzy nie  posiadają własnej WMB, są zobowiązani  przedstawić umowę na zakup

                 masy bitumicznej.

 

            c)  Oświadczenie o posiadaniu lub dostępie do magazynu depozytowego o powierzchni min. 500 m2.

 

       3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

  a)  W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz

       osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich 

       kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a

       także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

  b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.

 

  c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów

      prawa.         

 

  d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w 

       realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

       posiadania takich uprawnień.

 

      4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

     Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
 a)
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

           posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 

           kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3  

        miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

     polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

     ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

     żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

     dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

     Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

     art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)  – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

    Dróg,  63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.                       

    Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,                            

    63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 04.05.2010 r. o godz. 8 30.

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,                    

    63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

 

13. Zamawiający nie dopuszcza:

      - składania ofert w formie elektronicznej,                                                                                                       

      - złożenia oferty częściowej,

      - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

      - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

       - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

       - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

       - nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 6.000,00 zł.

                                                                                                  D Y R E K T O R

                                                                                           Miejskiego Zarządu Dróg

                                                                                          w Ostrowie Wielkopolskim

                                                                                        mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

 Ostrów Wielkopolski, dnia 16.04.2010 r.

 

SIWZ z załącznikami  umowa  SST  informacja o wyborze oferty