OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA   PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

 

1. Przebudowa nawierzchni chodnika na ulicy Chłopickiego w Ostrowie Wielkopolskim

    (odcinek od ul. Kordeckiego do ul Skorupki – strona wschodnia).             

 

 2. Zamówienie obejmuje:

     -     Długość – 760 m

-         Chodnik z kostki betonowej grub. – 6 cm

-         Zjazdy z kostki betonowej grub. – 8 cm

 

 3. Kod CPV

         45233161-5 – ścieżki piesze

 

 4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

 

5. Termin wykonania zamówienia: 

     Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 15.06.2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania        tych warunków:

    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte                  

    w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

    1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

        Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje  i protokoły odbioru robót).

-     Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 300 m nawierzchni z kostki każda.

  

       2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

           Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją                   o podstawie dysponowania mini.

           Minimum sprzętowe:

-         walec wibracyjny

-         zagęszczarka gruntu

-         koparka z oprzyrządowaniem

-         samochód dostawczy lub ciągnik z przyczepą

-         Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania  jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.

 

 

       3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

-         W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi.          

-         Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

      4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

           zamówienia;

      Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
   -
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których

           wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków

           finansowych lub zdolność  kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł


 7. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków:

Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą,.

     Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą

     spełnia albo nie spełnia.

     Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z   

     postępowania.
     Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

     Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

     art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)  – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

    Dróg,  63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.                       

    Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,                            

    63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 09.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,                    

    63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

  

13. Zamawiający nie dopuszcza:

      - składania ofert w formie elektronicznej,                                                                                                        

      - złożenia oferty częściowej,

      - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

      - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

       - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

       - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

       - nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 1.000,00 zł.

                                                                                                  D Y R E K T O R

                                                                                           Miejskiego Zarządu Dróg

                                                                                          w Ostrowie Wielkopolskim

                                                                                        mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

 Ostrów Wielkopolski, dnia 22.02.2010 r.

 

SIWZ  umowa  kosztorys  SST   Projekt Budowlany  informacja o wyborze oferty