OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA   PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

 

 

1. Budowa nawierzchni jezdni na ulicy Makowej w Ostrowie Wielkopolskim,                

    (odcinek od ul. Krotoszyńskiej do ul. Konopnej).             

 

2. Zamówienie obejmuje:

-     Długość – 242 m

-         Nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego

-         Podbudowa z betonu asfaltowego – gr 7 cm

-         Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr 5 cm

 

3. Kody CPV

    45233123-7 – drogi podrzędne

 

4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

 

5. Termin wykonania zamówienia: 

    Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 16.08.2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania      tych warunków:

    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte                  

    w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

    1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

        Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

     a)W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie   

        wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a 

        jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i 

        miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane

        zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z

        zapisem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo

        ukończone albo protokoły odbioru robót.

 

  b) Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 200 m jezdni z betonu asfaltowego każda.

 

   2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

           Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

a)   Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, wynikających z

      nakładów kosztorysu ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi.

            Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę co

            najmniej następującym sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami tj:

            Wytwórnia masy bitumicznej-1 szt. ,Rozkładarka mas bitumicznych-1 szt., Walc samojezdny

            stalowy gładki-1 szt., Walec samojezdny ogumiony-1szt., Równiarka-1 szt., Koparka i/lub

            koparko- ładowarka - 1szt.

 

 b) Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekroczy        

      2 godzin z  jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury  wbudowania.

 

 c)  Oświadczenie o posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.

 

      d)   Oświadczenie o posiadaniu wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.

            Wykonawcy, którzy nie  posiadają własnej WMB, są zobowiązani  przedstawić umowę na

            zakup masy bitumicznej.

 

       3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

  a)  W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie

       wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na

       temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do

       wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

  b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami

      budowlanymi.

 

  c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z

      przepisów prawa.         

 

  d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć

      w  realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

      posiadania takich uprawnień.

 

      4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

     Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
 a)
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

           posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 

           kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3

           miesiące przed upływem terminu składania ofert

 

7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,

     polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b

     ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający

     żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów

     dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

 

8. Wykluczenie z postępowania:

     Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

     art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)  – 100%

 

10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

    Dróg,  63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.                       

    Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

11. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,                            

    63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 08.04.2010 r. o godz. 8 30.

 

 

12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.04.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,                    

    63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

 

13. Zamawiający nie dopuszcza:

      - składania ofert w formie elektronicznej,                                                                                                        

      - złożenia oferty częściowej,

      - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

      - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

       - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

       - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

       - nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni

 

15. Wadium: 1.500,00 zł.

                                                                                                  D Y R E K T O R

                                                                                           Miejskiego Zarządu Dróg

                                                                                          w Ostrowie Wielkopolskim

                                                                                        mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

 Ostrów Wielkopolski, dnia 24.03.2010 r.  zapytania nowy przekrój konstrukcyjny  informacja o wyborze oferty

 

SIWZ umowa  kosztorys  SST  przekroje normalne  przekroje podłużne  uzbrojenie terenu  zagospodarowanie terenu  opis techniczny  przekroje konstrukcyjne  zmiany do SIWZ