OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
1. Przebudowa nawierzchni ulicy Topolowej w Ostrowie
Wielkopolskim,
(odcinek od
posesji nr 124 do przejazdu kolejowego) łącznie z robotami drogowymi
w
międzytorzu
2. Zamówienie obejmuje:
- Długość
– 295,2 m
-
Nawierzchni
jezdni z betonu asfaltowego
-
Podbudowa z
betonu asfaltowego – gr 7 cm
-
Nawierzchnia z
betonu asfaltowego:
Warstwa wiążąca – gr 6 cm
Warstwa ścieralna – gr 5 cm
- Nawierzchnia jezdni w
międzytorzu – konstrukcja jak wyżej
Nawierzchnię w międzytorzu należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu
przebudowy przejazdu kolejowego objętego osobnym postępowaniem prowadzonym
przez PKP
45233123-7 – drogi podrzędne
4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy
5. Termin
wykonania zamówienia:
Ustala
się termin wykonania zamówienia na dzień: 31.08.2010 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
o udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
a)W celu potwierdzenia
spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz 3 robót
wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
(a
jeżeli okres działalności
jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania
oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje z
zapisem, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone albo protokoły odbioru
robót.
b) Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 200 m jezdni z betonu
asfaltowego każda.
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
a)
Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia,
wynikających z
nakładów kosztorysu ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania
nimi.
Przez
niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę co
najmniej
następującym sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami tj:
Wytwórnia masy bitumicznej-1 szt. ,Rozkładarka mas bitumicznych-1 szt.,
Walc samojezdny
stalowy
gładki-1 szt., Walec samojezdny ogumiony-1szt., Równiarka-1 szt., Koparka i/lub
koparko-
ładowarka - 1szt.
b) Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od
załadunku do rozładunku nie przekroczy
2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania.
c) Oświadczenie o
posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.
d) Oświadczenie o posiadaniu wytwórni mas
bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.
Wykonawcy, którzy nie posiadają
własnej WMB, są zobowiązani przedstawić
umowę na
zakup masy bitumicznej.
3) Dysponują osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
Sposób
dokonania oceny spełniania warunku:
a) W
celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie
wykaz osób, które będą uczestniczyć
przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności.
b) W szczególności Wykonawca wskaże osoby
odpowiedzialna za kierowanie robotami
budowlanymi.
c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem
budowy z uprawnieniami wynikającymi z
przepisów prawa.
d) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że
osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć
w
realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
4) Znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Sposób dokonania oceny
spełniania warunku:
a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy. W wysokości min. 100.000,00 zł wystawioną nie
wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu
składania ofert
7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5 SIWZ,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający
żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.
8. Wykluczenie z postępowania:
Z
postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w
art. 24
ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
9. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)
– 100%
10. Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu
Dróg, 63-400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.
Koszt
SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl
11. Termin składania ofert w
Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,
63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 29.04.2010 r. o godz. 8 30.
12.Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.04.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,
63–400 Ostrów Wlkp. ul.
Zamenhofa 2b.
13. Zamawiający nie dopuszcza:
- nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
- nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej,
- nie przewiduje ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów,
- udzielenia zaliczek na poczet
wykonania zamówienia,
- nie przewiduje zamówień
uzupełniających.
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Wadium: 2.000,00 zł.
D Y R E K T O R
Miejskiego Zarządu Dróg
w Ostrowie
Wielkopolskim
mgr inż. Marcin Wieruchowski
Ostrów Wielkopolski, dnia 14.04.2010 r. zmiany do SIWZ informacja o wyborze oferty
SIWZ umowa kosztorys ofertowy jezdnia kosztorys ofertowy jezdnia międzytorze zagospodarowanie terenu 1 zagospodarowanie terenu 2 przekroje konstrukcyjne przekrój podłużny opis techniczny 1 opis techniczny 2 profil podłużny SST