OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM, ul. Zamenhofa 2b

 

OGŁASZA   PRZETARG  NIEOGRANICZONY NA:

 

    1.Przebudowa ulicy Staroprzygodzkiej wraz z wykonaniem ciągu rowerowego                   

       w Ostrowie Wielkopolskim.             

 

2.Zamówienie obejmuje:

-     Długość – 2235 m

-         Nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego

-         Podbudowa z betonu asfaltowego – gr 7 cm

-         Warstwa wiążąca gr – 6 cm

-         Warstwa ścieralna – mieszanka mastyksowo – grysowa (SMA) – gr 4 cm

-         Ciąg rowerowy z kostki betonowej – gr 6 cm

-         Chodnik z kostki betonowej – gr 6 cm

-         Zjazdy z kostki betonowej – gr 8 cm

-         Sygnalizacja świetlna na przejściu dla pieszych

 

     3. Kody CPV

         45233123-7 – drogi podrzędne

 

     4. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi wynosić 36 miesięcy

 

5. Termin wykonania zamówienia: 

    Ustala się termin wykonania zamówienia na dzień: 31.10.2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte                   

    w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

    1) Posiadają wiedzę i doświadczenie.

        Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (należy załączyć referencje  i protokoły odbioru robót).

 

-         Zakres wykonanych robót – nie mniej niż 500 m jezdni z betonu asfaltowego każda.

                                                      - nie mniej niż 300 m nawierzchni z kostki każda

              - co najmniej dwie sygnalizacje świetlne, w tym jedna podłączona do monitoringu

 

   2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

           Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-         Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, wynikających z nakładów kosztorysu ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi.

 

-         Oświadczenie, że czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie przekroczy         2 godzin z  jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury  wbudowania.

 

-          Oświadczenie o posiadaniu zaplecza laboratoryjnego lub dostępie do niego.

 

     -      Oświadczenie o posiadaniu wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 30 Mg/h.

            Wykonawcy, którzy nie  posiadają własnej WMB, są zobowiązani  przedstawić umowę na

            zakup masy bitumicznej.

 

-          Oświadczenie, że kostka betonowa pochodziła od producenta, który wdrożył system zarządzania   

             jakością zgodny z ISO 9001 lub 9002.

 

       3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       Sposób dokonania oceny spełniania warunku:

-          W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

-          W szczególności Wykonawca wskaże osoby odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi.

 

-          Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami wynikającymi z przepisów prawa.         

 

-          Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby wskazane przez niego, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

      4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

          zamówienia;

     Sposób dokonania oceny spełniania warunku:
  -
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca

           posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 

           kredytową wykonawcy. W wysokości min. 1.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej

        niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert

 

      5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu

           wskazanych w  SIWZ, w pkt. 5, polega  na zasobach innych podmiotów na zasadach

           określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji

           części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w ofercie w

           odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wyszczególnionych w SIWZ w pkt. 5.5.

 

7. Wykluczenie z postępowania:

     Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców wskazanych w

     art. 24 ust 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

8. Kryterium oceny ofert: cena (koszt)  – 100%

 

9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Miejskiego Zarządu

    Dróg,  63-400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b, lub za zaliczeniem pocztowym.                       

    Koszt SIWZ – 30,00 zł. oraz na stronie internetowej zamawiającego: www.mzd.osw.pl

 

10. Termin składania ofert w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Zamenhofa 2b - sekretariat,                            

    63-400 Ostrów Wlkp. upływa dnia 19.03.2010 r. o godz. 8 30.

 

11.Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.03.2010 r. o godz. 900, w Miejskim Zarządzie Dróg,                    

    63–400 Ostrów Wlkp. ul. Zamenhofa 2b.

 

12. Zamawiający nie dopuszcza:

      - składania ofert w formie elektronicznej,                                                                                                       

      - złożenia oferty częściowej,

      - nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,

      - nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,

       - nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

       - udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,

       - nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

13. Termin związania ofertą: 30 dni

 

14. Wadium: 20.000,00 zł.

                                                                                                  D Y R E K T O R

                                                                                           Miejskiego Zarządu Dróg

                                                                                          w Ostrowie Wielkopolskim

                                                                                        mgr inż. Marcin Wieruchowski

 

 Ostrów Wielkopolski, dnia 04.03.2010 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia  pytania do SIWZ  SST na wykonanie warstwy wzmacniającej

 

SIWZ  załączniki do SIWZ  umowa  kosztorys  zał. do poz. nr 85 kosztorysu ofertowego  SST  opis techniczny  plan sytuacyjny odc. 1  plan sytuacyjny odc. 2  plan sytuacyjny odc. 3  przekroje konstrukcyjne  niweleta 1  niweleta 2

 

informacja o wyborze oferty